پخش با کیفیت 320

  پخش با کیفیت 128


دریافت با کیفیت ۳۲۰ و حجم: 5.52 مگابایت

دریافت با کیفیت 128 و حجم: 2.77 مگابایت

تو همانی که توانی بکشانی دل مارا به جهانی که دلم می خواهد

من همانم که به جز عشق ندانم نتوانم بسپارم به کسی دل چون دلم میخواهد

که تو هم دردی و درمان و من این به جان میخرم و تاب ندارم

که سپارم به نگارم دل بی صبر و قرارم بی قرارم

من چه عشقی به تو دارم

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس

تا موی تو و دست من و شانه مهیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن

گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس

تا موی تو و دست من و شانه مهیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن

گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

تو همانی که توانی بکشانی دل مارا به جهانی که دلم می خواهد

من همانم که به جز عشق ندانم نتوانم بسپارم به کسی دل چون دلم می خواهد

که تو هم دردی و درمان و من این به جان میخرم و تاب ندارم

که سپارم به نگارم دل بی صبر و قرارم بی قرارم

من چه عشقی به تو دارم

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس

تا موی تو و دست من و شانه مهیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن

گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس

تا موی تو و دست من و شانه مهیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن

گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

 

برگرفته شده از text20.ir