پخش با کیفیت 320

  پخش با کیفیت 128

 

دریافت با کیفیت 320 و حجم: 5.79 مگابایت


دریافت با کیفیت 128 و حجم: 2.34 مگابایت

 ساز زمانه  کوکه کوک حال منو تو خوبه خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بخون

چه حال خوب و سرخوشی پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرصه قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند به خنده ی توعالیه

خیالتم که تخته تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند به خنده ی توعالیه

خیالتم که تخته تخت خدا همین حوالیه

ساز زمانه  کوکه کوک حال منو تو خوبه خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بخون

چه حال خوب و سرخوشی پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرصه قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند به خنده ی توعالیه

خیالتم که تخته تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند به خنده ی توعالیه

خیالتم که تخته تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند به خنده ی توعالیه

خیالتم که تخته تخت خدا همین حوالیه


برگفته شده از http://www.persiantext.ir