آهنگی از حامد همایون که آهنگ سازشم خودش بوده، ترانشم کار سهیل حسینیه
کار تنظیمم به همت سامان امامی بوده و میکس و مسترینگم دست محمد فلاحی بوده در ضمن تیتراژ برنامه دعوت هم هست
 
پخش با کیفیت ۲۵۶
پخش با کیفیت ۳۲۰

دریافت آهنگ عشق ناب با کیفیت ۲۵۶ و حجم: 5.58 مگابایت
دریافت آهنگ عشق ناب با کیفیت ۱۲۸ و حجم: 2.8 مگابایت
برای دریافت روی مشاهده لینک دانلود کلیک کنید.

متن آهنگ عشق ناب حامد همایون
تو عشق نابم و ، جانانه ی منی
ویرانه بودم و تو جانِ من شدی
آخر به حکم عشق ، خواهانِ من شدی
ساقیا امشب ، مست و دیوانه ام
هی بچرخان و ، هی برقصانم
چتر دستاتو ، رو سرم وا کن
حس کنم با تو زیر بارانم
هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم
هی برقصان و برقصان و برقصانم
دیوانه ی توام ، دُردانه ی منی
تو عشق نابم و ، جانانه ی منی
ویرانه بودم و تو جانِ من شدی
آخر به حکم عشق ، خواهانِ من شدی
ساقیا امشب ، مست و دیوانه ام
هی بچرخان و ، هی برقصانم
چتر دستاتو ، رو سرم وا کن
حس کنم با تو زیر بارانم
ساقیا امشب ، مست و دیوانه ام
هی بچرخان و ، هی برقصانم
چتر دستاتو ، رو سرم وا کن
حس کنم با تو زیر بارانم
هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم
هی برقصان و برقصان و برقصانم

منبع متن آهنگ و مشخصات