آهنگی عالی از آقای امین رستمی

لینک دانلود، متن و کد پخش آنلاینش همین جا هست.

پخش با کیفیت ۳۲۰

پخش با کیفیت ۱۲۸

دریافت آهنگ دلم گرفته با کیفیت ۳۲۰ و حجم: 9.2 مگابایت

دریافت آهنگ دلم گرفته  با کیفیت ۱۲۸ و حجم: 3.76 مگابایت

برای دریافت روی مشاهده لینک دانلود کلیک کنید.

متن آهنگ دلم گرفته آقای امیر رستمی

پای پنجره نشستم ،کوچه خاکستریه باز
زیر بارون ، من چه دلتنگتم امروز

انگار از همون روزاست
حال وهوام رنگ توئه
کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم
جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

هوای شهرتو و بوی گلاب
پیچیده توی اتاقم مث خواب
داره بد جوری غریبی می کنه
آخه جز تو دردمو کی می دونه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم
جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم، خبر از دل من که نداره

کد پخش آنلاین برای سایت و وبلاگ شما

کیفیت ۳۲۰

<audio id="play_audio_box" width="324" height="50" controls="controls" preload="none"><source src="//bayanbox.ir/view/mp3/3671035695939411259/Amin-Rostami-Delam-Gerefteh-www.nicava.blog.ir-320.mp3" type="audio/mpeg"><source src="//bayanbox.ir/view/oga/3671035695939411259/Amin-Rostami-Delam-Gerefteh-www.nicava.blog.ir-320.oga" type="audio/ogg">  <div class="browserWarning">متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.<br /> توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد<br /> با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.<br /></div> </audio>

کیفیت ۱۲۸

<audio id="play_audio_box" width="324" height="50" controls="controls" preload="none"><source src="//bayanbox.ir/view/mp3/5166972630396388750/Amin-Rostami-Delam-Gerefteh-www.nicava.blog.ir-128.mp3" type="audio/mpeg"><source src="//bayanbox.ir/view/oga/5166972630396388750/Amin-Rostami-Delam-Gerefteh-www.nicava.blog.ir-128.oga" type="audio/ogg">  <div class="browserWarning">متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.<br /> توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد<br /> با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.<br /></div> </audio>

منبع متن آهنگ