پخش با کیفیت ۳۲۰
پخش با کیفیت ۱۲۸

دریافت با کیفیت ۳۲۰ و حجم: 6.96 مگابایت

دریافت با کیفیت ۱۲۸ و حجم: 2.82 مگابایت

دنیامون آرومه چشمات روبرومه کی چشماش مثل تو اینقدر معصومه

وقتایی که دلگیرم دوتا دستاتو میگیرم , من زندم چون واسه چشمات میمیرم

واسه چشمام میخونی , طب عشقو به اسونی دردامو از همه بهتر میدونی

فقط با تو میخام بارونی شه هوای چشمام , تویی تنها نقطه روشن این روزام

حال خوبیه دیوونگی با تو چرا دوست دارم دیوونگی هاتو

حال ما دوتا همینه همیشه هیشکی مثل ما دیوونه نمیشه

آره زندگی کنار تو خوبه خوبه حال ما دلمو میکوبه باید آسمون همیشه بباره

آره عاشقی دیوونگی داره

دوست دارم دارم دلو به دلتو میسپارم تنها بودم تنها حال تورو تو دلم دارم

دوتا عاشق مثل هم دوتا دیوونه ی بی آزار حالشون خوبه بی دلیل دوتا دیوونه

دوتا بیمار

حال خوبیه دیوونگی با تو چرا دوست دارم دیوونگی هاتو

حال ما دوتا همینه همیشه هیشکی مثل ما دیوونه نمیشه

آره زندگی کنار تو خوبه خوبه حال ما دلمو میکوبه باید آسمون همیشه بباره

آره عاشقی دیوونگی داره

آره زندگی کنار تو خوبه خوبه حال ما دلمو میکوبه باید آسمون همیشه بباره

آره عاشقی

 

برگرفته شده از http://diareranj.ir