لینک دانلود، پخش آنلاین، متن آهنگ و کد پخش آنلاین برای وبلاگ و وبسایت موجود است.

پخش با کیفیت ۳۲۰

پخش با کیفیت ۱۲۸


دریافت آهنگ ای باورم با کیفیت ۳۲۰ و حجم: 9.38 مگابایت

دریافت آهنگ ای باورم با کیفیت ۱۲۸ و حجم: 3.88 مگابایت

در صفحهٔ باز شده روی مشاهده لینک دانلود کلیک کنید.

متن آهنگ ای باورم امین رستمی

وقتی غرق اضطرابم یا نمیتونم بخوابم فکر چشمای تو آرامشمه

وقتایی که خیلی تنهام خسته از تمومه دنیام لمس روای تو آرامشمه

ای باورم بال و پرم بی تابیه چشم ترم آرامش بی دلهره دنیا من از تو پره

تورو دوست دارم مث یه اسمون پر از ستاره

تورو دوست دارم لحظه های که بارون میباره

تورو دوست دارم مث یه اسمون پر از ستاره

تورو دوست دارم لحظه های که بارون میباره

تو اومدی تو زندگیم دنیامو آفتابی کنی

تنها بودم اومدی تو زندگیمو آبی کنی

تورو دوست دارم مث یه اسمون پر از ستاره

تورو دوست دارم لحظه های که بارون میباره

تورو دوست دارم مث یه اسمون پر از ستاره

تورو دوست دارم لحظه های که بارون میباره

کد پخش آنلاین آهنگ برای وبلاگ و وبسایت

کیفیت ۳۲۰

<audio id="play_audio_box" width="324" height="50" controls="controls" preload="none"><source src="//bayanbox.ir/view/mp3/4445271448105723572/Amin-Rostami-Ey-Bavaram-www.nicava.blog.ir-320.mp3" type="audio/mpeg"><source src="//bayanbox.ir/view/oga/4445271448105723572/Amin-Rostami-Ey-Bavaram-www.nicava.blog.ir-320.oga" type="audio/ogg">  <div class="browserWarning">متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.<br /> توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد<br /> با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.<br /></div> </audio>

کیفیت ۱۲۸

<audio id="play_audio_box" width="324" height="50" controls="controls" preload="none"><source src="//bayanbox.ir/view/mp3/2129855189414354907/Amin-Rostami-Ey-Bavaram-www.nicava.blog.ir-128.mp3" type="audio/mpeg"><source src="//bayanbox.ir/view/oga/2129855189414354907/Amin-Rostami-Ey-Bavaram-www.nicava.blog.ir-128.oga" type="audio/ogg">  <div class="browserWarning">متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.<br /> توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد<br /> با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.<br /></div> </audio>

منبع متن آهنگ