پخش با کیفیت ۳۲۰
پخش با کیفیت ۱۲۸

دریافت با کیفیت ۳۲۰ و حجم: 7.29 مگابایت
دریافت با کیفیت ۱۲۸ و حجم: 3.03 مگابایت
برای دریافت روی مشاهده لینک دانلود کلیک کنید.


امین رستمی‌نفسم رفت تو رو دیدم نفسم رفت دل تنگم از دستم رفت
عاشقی بود احساس من تو خود عشقی واسه من
حالا عشقم ازم دوره ، خدا قلبم چه صبوره
خودت اینجا توی قلبم چرا دستات انقد دوره
چی اوردی به سرم که یه عمره من دربدرم ؟
دیگه هر جوری شده دل تورو باید ببرم
چی آوردی به سرم ، چی آوردی به سرم
چی اوردی به سرم که از همه دیوونه ترم ؟
حالا از این جنون دیگه نمیخوام بگذرم
چی اوردی به سرم ، چی آوردی به سرم
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید امین رستمی‌نفسم رفت
♫♫♫♫♫♫
تو نباشی من غم دارم دردل با قلبم دارم
تنها میمونم ولی باز تو رو تنها نمیزارم
حس ما عین جنونه ، خدا هم عاشقمونه
دوس دارم همیشه این حس مثل این روزا بمونه
چی اوردی به سرم که یه عمره من دربدرم ؟
دیگه هر جوری شده دل تورو باید ببرم
چی آوردی به سرم ، چی آوردی به سرم
چی اوردی به سرم که از همه دیوونه ترم ؟
حالا از این جنون دیگه نمیخوام بگذرم
چی اوردی به سرم ، چی آوردی به سرم

منبع متن آهنگ